Blog | Tinklaraštis

Sužinokite daugiau apie turinio ir tikslingo teksto svarbą jūsų verslui.

Ar jus pykdo niekur nevedančios nuorodos?

Ar jus pykdo niekur nevedančios nuorodos?

Kaip dažnai jums tenka nusivilti, kai paspaudus ant socialinėje erdvėje paskelbtos akcijos pamatote štai tokį užrašą? Na taip, suprantama, galbūt prekes greitai išgraibstė ir parduotuvės valdytojai tiesiog nespėjo visko sužiūrėti ir sutvarkyti. Taip, suprantama, jei...

„Saugūs“ tekstai interneto vartotojams nėra itin įdomūs

„Saugūs“ tekstai interneto vartotojams nėra itin įdomūs

Prekių ir paslaugų pasiūla virtualioje erdvėje šiuo metu gausi, kaip niekad. Karantino metu nemažai verslų dar stipriau ėmėsi veikti online režimu, todėl veiksmas virtualioje erdvėje suintensyvėjo. Vartotojai tampa vis išrankesni, reiklesni, labiau išprusę bei labiau...

Kaip parengti kokybišką straipsnį? Temos pasirinkimas ir planas (I)

Kaip parengti kokybišką straipsnį? Temos pasirinkimas ir planas (I)

Įdomus ir įtraukiantis straipsnis didina žinomumą, formuoja pasitikėjimą jūsų įmone ar asmeniu, taip pat gali būti naudojamas vidiniam arba išoriniam SEO. Tokį tekstą galima skelbti savo svetainėje ir dalintis socialinėje medijoje, arba siųsti naujienų portalams ar...

Kurkite savo klientams istorijas, o jie sukurs jums pardavimus

Kurkite savo klientams istorijas, o jie sukurs jums pardavimus

„Žmonės pamirš, ką sakei ir ką darei, bet niekada nepamirš, kaip privertei juos jaustis.“ – Maya Angelou. Ir tai yra tikra tiesa. Jei norite parduoti daugiau prekių bei paslaugų, turite padėti žmonėms jaustis gerai. Tai liečia ne tik kokybišką ir malonų aptarnavimą,...

SEO copywriting arba „parduodantys“ tekstai – SEO ir marketingo duetas

SEO copywriting arba „parduodantys“ tekstai – SEO ir marketingo duetas

„Mes norime SEO teksto, kad būtų įdomus ir „skanus“...“, „kokio ilgio SEO tekstą rekomenduosite“, „ar parašysite maždaug 1000 žodžių įtraukiantį copywriting pobūdžio tekstą?“ ir t.t. Neabejojame, kad ir jūs turite panašių norų ir klausimų, kuriuos lydi aiškus tikslas...

„Parduodantys” SEO tekstai – kur ir kaip juos naudoti?

„Parduodantys” SEO tekstai – kur ir kaip juos naudoti?

Prieš įsigydami prekę ar paslaugą stengiatės sužinoti apie ją kuo daugiau? Bet sausos informacijos kartais pritrūksta, kad pakurstytų Jumyse norą užsisakyti, tiesa? “Parduodantys” SEO tekstai turėtų ne tik pateikti atsakymus į besidominčiųjų numanomus klausimus, bet ir kviesti pasinaudoti puikia galimybe. Žinoma, nepamirškime ir raktinių žodžių, jie yra būtini.

Užsisakyti naujienas