Blog | Tinklaraštis
Sužinokite daugiau apie blog, turinio ir tikslingo teksto svarbą jūsų verslui.
Kodėl blog’o skiltis ne mažiau svarbi negu kiti svetainės puslapiai? Pagrindinės priežastys trys – dėl SEO ir čia atsiskliedžia jūsų kompetencija bei užsimezga komunikacija su sklientu. Įmonės tinklaraštyje galite laisvai reikšti savo nuomonę, dalintis patarimais, reprezentuoti paslaugas ar prekes, įvardinti prekės ženklus, naudoti nuorodas. Pastarųjų nemokamai nepanaudosite žiniasklaidai siunčiamuose straipsniuose. Taigi tai nemokama jūsų reklama, kuria galite dalintis socialinuose tinkluose. Naudingi straipsniai kels pasitikėjimą ne tik klientų tarpe, bet ir kils Google pozicijose. Tad linkime sėkmingai išnaudoti savus resursus! O kad būtų lengviau, pasidaliname savo patirtimi ir įžvalgomis.
Ar jus pykdo niekur nevedančios nuorodos?
Kaip dažnai jums tenka nusivilti, kai paspaudus ant socialinėje erdvėje paskelbtos akcijos pamatote štai tokį užrašą? Na taip, suprantama, galbūt prekes greitai išgraibstė ir parduotuvės valdytojai tiesiog nespėjo visko sužiūrėti ir sutvarkyti. Taip, suprantama, jei...
„Saugūs“ tekstai interneto vartotojams nėra itin įdomūs
Prekių ir paslaugų pasiūla virtualioje erdvėje šiuo metu gausi, kaip niekad. Karantino metu nemažai verslų dar stipriau ėmėsi veikti online režimu, todėl veiksmas virtualioje erdvėje suintensyvėjo. Vartotojai tampa vis išrankesni, reiklesni, labiau išprusę bei labiau...
Jūsų pasakojamos istorijos pritraukia klientus, o klientai jums atneša pinigus
Tokia tad yra paprasta tiesa, siekiant pritraukti daugiau pirkėjų į savo el. parduotuvę ar klientų į savo paslaugų puslapį. Deja, norint padidinti prekybą, vien tik profesionaliai sukurto svetainės dizaino bei profesionalių prekių nuotraukų nepakaks. Ne ką mažiau...
Kaip parengti kokybišką straipsnį? Temos pasirinkimas ir planas (I)
Įdomus ir įtraukiantis straipsnis didina žinomumą, formuoja pasitikėjimą jūsų įmone ar asmeniu, taip pat gali būti naudojamas vidiniam arba išoriniam SEO. Tokį tekstą galima skelbti savo svetainėje ir dalintis socialinėje medijoje, arba siųsti naujienų portalams ar...
Kurkite savo klientams istorijas, o jie sukurs jums pardavimus
„Žmonės pamirš, ką sakei ir ką darei, bet niekada nepamirš, kaip privertei juos jaustis.“ – Maya Angelou. Ir tai yra tikra tiesa. Jei norite parduoti daugiau prekių bei paslaugų, turite padėti žmonėms jaustis gerai. Tai liečia ne tik kokybišką ir malonų aptarnavimą,...
SEO copywriting arba „parduodantys“ tekstai – SEO ir marketingo duetas
„Mes norime SEO teksto, kad būtų įdomus ir „skanus“...“, „kokio ilgio SEO tekstą rekomenduosite“, „ar parašysite maždaug 1000 žodžių įtraukiantį copywriting pobūdžio tekstą?“ ir t.t. Neabejojame, kad ir jūs turite panašių norų ir klausimų, kuriuos lydi aiškus tikslas...
Pagrindiniai tvarkingo teksto elementai, skatinantys skaitytoją ilgiau ties juo užtrukti
Viena iš priežasčių, kodėl žmonės neskaito jūsų tekstų (o tiek jūs, tiek Google paieškos robotukai norite, kad jie būtų skaitomi), gali būti ta, kad jie tiesiog „neskaniai“ ir nepatogiai pateikti. Jei nuėję į restoraną, savo užsakytą patiekalą gausite tokiu...
Ar svetainės tekstuose matomos klaidos „kiša koją“ jos populiarumui?
Į šį klausimą vienareikšmio atsakymo nėra. Daug kas priklauso nuo auditorijos – kokius lankytojus ši svetainė pritraukia. Galbūt tikrai daug kam pro akis prasprūsta, kokia viena kita praleista ar supainiota raidė bei...
„Parduodantys” SEO tekstai – kur ir kaip juos naudoti?
Prieš įsigydami prekę ar paslaugą stengiatės sužinoti apie ją kuo daugiau? Bet sausos informacijos kartais pritrūksta, kad pakurstytų Jumyse norą užsisakyti, tiesa? „Parduodantys” SEO tekstai turėtų ne tik pateikti atsakymus į besidominčiųjų numanomus klausimus, bet ir kviesti pasinaudoti puikia galimybe. Žinoma, nepamirškime ir raktinių žodžių, jie yra būtini.
Užsisakyti naujienas