Tekstų rašymo ir redagavimo Paslaugos

Mes rašome jūsų klientams, ne tik Google robotams.

kaip sudominti klientus ir pasiekti google top’us?

k

Tekstai svetainei

  • Kuriame pagal jūsų pateiktą informaciją ir papildomus šaltinius.
  • Rengiame pagal SEO taisykles.
  • Pateikiame tai, kas svarbu ir naudinga jūsų klientams.
  • Ruošiame Meta aprašymus ir Google Adwords skelbimus.
  • Rašome informatyvius straipsnius tinklaraščiams.

 

Parduodantys tekstai

  • Rengiami pagal specialias marketingo formules.
  • Su raktiniais žodžiais,  padedančiais jus rasti Google paieškoje.
  • Pritraukiantys dėmesį ir kurstantys emocijas.
  • Skatinantys priimti sprendimą pirkti.
  • Gali būti naudojami ir reklaminėje spaudoje.

 

Straipsniai

  • Tai įdomi informacija su subtiliai pateikta reklama.
  • Gali būti naudojami išoriniam SEO.
  • Kokybiški, vertingi straipsniai laukiami ir naujienų portaluose.
  • Puikiai tinka tinklaraščiams ir platinimui socialiniuose tinkluose.
  • Parengti pagal užsakovui aktualią tematiką, gali būti publikuojami leidiniuose.

 

Tekstai el. parduotuvėms

  • Kuriame informatyvius ir klientui aktualius SEO tekstus prekių kategorijoms.
  • Rengiame įprastus ir parduodančius prekių aprašymus.
  • Naudojame raktinius žodžius.
  • Ruošiame reklaminius Meta aprašymus.
  • Rašome aktualius straipsnius Blog skilčiai.

Pranešimai spaudai

  • Tai svarbi ir kokybiškai pateikta naujiena.
  • Formuoja naudingus ryšius su žiniasklaida.
  • Efektyvus būdas pranešti apie savo veiklą.
  • Augina jūsų autoritetą ir patikimumą.
  • Reprezentuokite save efektyviai ir įdomiai.

Kūrybiniai tekstai

  • Unikalūs reklaminiai šūkiai.
  • Scenarijai ir tekstai video siužetams.
  • Gražūs žodžiai, sveikinimai, eilės, grožiniai kūriniai.
  • Turinys elektroninei knygai.
  • Knygos užrašymas, pagal jūsų pateiktą medžiagą.
  • Parduodantys, kūrybiški tekstai tikslinei auditorijai.

 

apie ką rašyti blog’e?

Tinklaraštis skirtas patarimams ir aktualiam turiniui. Čia reikėtų atskleisti kompetenciją ir paslaugų ar prekių naudą. Tekste turėtų darniai persipinti reklama ir naudinga informacija. Kuo daugiau bus įprastų reklaminių frazių, tuo didesnes abejones sukels potencialiam klientui. Todėl paieškokite aktualių, įvairias problemas sprendžiančių temų ir detaliai jas pristatykite.

kaip pristatyti prekes?

Didžiausia klaida – tai palikti tuščią prekės aprašymo laukelį, ypač jei prekiaujate įvairia technika. Visada žvelkite iš mažai žinančio, bet reiklaus kliento pozicijos ir nuspręskite, kokią informaciją būtina pateikti ir koks tekstas galėtų sustiprinti jo apsisprendimą. Žinoma, labai svarbu pateikti kokybiškas nuotraukas, ne tik tikslingą turinį.

 

SEO Strategija

Tai patys pirmi žingsniai kuriant svetainę ar el. parduotuvę. SEO specialistai turėtų atlikti SEO auditą ir sudaryti vidinio bei išorinio SEO planą. Nuo tinkamo svetainės optimizavimo priklausys jūsų matomumas paieškos sistemose. Parengus SEO strategiją ir atlikus kitus specialistų rekomenduojamus darbus, tekstų rašytojas sukurs atitinkamą turinį.

 

parduodantys tekstai

Tai daugiausia diskusijų sulaukianti tema. Copywriting’u įvardinami parduodantys tekstai, kuriems reikalingas ypatingas pasirengimas: įvertinami auditorijos požymiai (amžius, lytis, bendravimo ir informacijos paieškos įpročiai), atrenkamas tinkamas bendravimo su klientu stilius ir kita. Plačiau apie pasirengimą skaitykite ČIA (M360 Delfi).

 

kaip reprezentuoti paslaugas?

Tekstas, pristatantis jūsų paslaugas, turėtų atspindėti tikslinės auditorijos poreikius ir padėti spręsti jų problemas ar net pildyti svajones. Kuo tiksliau formuluosite argumentus ir kuo racionaliau išdėstysite privalumus, tuo didesnė tikimybė, kad pasirinks jūsų paslaugą. Reprezentacinis turinys neturėtų būti ilgas, tačiau Blog skilčiai nepagailėkite savo išminties.

 

ką reikėtų žinoti apie turinio strategiją?

Turinio strategiją apima tikslingas puslapių išdėstymas ir komercinių tekstų planavimas. Todėl reikėtų pasidomėtų savo auditorijos įpročiais ir poreikiais. Galbūt žmonės ieško konkrečių prekių ir negaiš laiko ilgoms paieškoms bei tekstų skaitymui? O gal jiems reikia kuo daugiau informacijos, kad tinkamai pasvertų ir prieš? Neskubėkite ir skirkite dėmesio strategijai.

 

Turbūt pritarsite, jog atkreipti kliento dėmesį ir išsiskirti iš gausaus konkurentų būrio nėra taip paprasta? Stebuklingų žodžių nėra, tačiau nuoširdus noras padėti ir specialios metodikos padidina jūsų pardavimus kur kas labiau nei skurdus turinys ar įkyri reklama.

Rūta Steponavičienė, tekstų kūrėja, rašytoja. 

Rašyti tekstą tai - tarsi tapyti paveikslą. Potėpis po potėpio, raidė po raidės ir susidėlioja gražus bei tobulas vaizdas.

Rasa Banelė, tekstų kūrėja, redaktorė.

Tekstas turi būti aiškus, įdomus ir lengvas - toks, kurį malonu ne tik skaityti, bet ir girdėti.

Jurgita Barišauskienė, tekstų kūrėja, rašytoja.

Profesionalus ir tikslingas turinys kuria pridėtinę vertę jūsų verslui.