Straipsnių rašymas
Straipsniai ir interviu naujienų portalams, svetainėms, SEO katalogams ir t.t.
Straipsnių rašymas
jūsų matomumui ir populiarumui padidinti
Profesionalus straipsnių rašymas bei jų sklaida internete – tai skaitytojui perteikta naudinga informacija, kuria susidomėjęs jis gali tapti potencialiu jūsų klientu. Įtraukiantis turinys, į tekstą įpinti pirkėjui aktualūs raktiniai žodžiai – tai ko reikia, kad taptumėte matomi ne tik paieškos sistemų robotams, bet ir skaitytojams.
Tad jei turite savo įmonę, tačiau nerandate laiko patys jos reprezentuoti, patikėkite šį darbą mums.
STRAIPSNIŲ TIPAI IR JŲ NAUDA VERSLUI
Įmonių blog‘ams
-
Skatina patikimumą
-
Užtikrina kompetenciją
-
Sudomina ir pritraukia daugiau lankytojų
-
Užtikrina lankomumą bei žinomumą
-
Sukuria verslui pridėtinę vertę
-
Tiesiogiai prisideda prie verslo taikomos SEO ir turinio rinkodaros strategijų įgyvendinimo
Tinklaraščiams
-
Suteikia lankytojui vertingos informacijos
-
Padeda tapti lengviau pasiekiamais paieškos sistemoms
-
Daugiau žmonių sužino apie jūsų veiklą
-
Augina tinklaraščio autoritetą
-
Formuoja ir plečia lojalių lankytojų ratą
SEO straipsniai
- Kuo daugiau kokybiškų išorinių nuorodų, vedančių į jūsų puslapį, tuo jis geriau reitinguojamas interneto paieškos sistemose
- Vidinės nuorodos iš populiarių straipsnių lankytoją atveda į jūsų prekes ar paslaugas. Taip skatinami pardavimai
- Kokybiški SEO straipsniai net ir kataloguose gali sudominti potencialius klientus
Naujienų portalams
-
Padeda pasiekti didesnę auditoriją
-
Padidina prekės ženklo žinomumą
-
Sustiprina vartotojų pasitikėjimą
-
Pritraukia daugiau lankytojų
-
Padidina sklaidą internete
Pranešimai spaudai
-
Didina sklaidą internete
-
Praneša naujienas bei informuoja apie būsimus renginius
-
Pritraukia skaitytoją pateiktu turiniu
-
Turi aktyvią nuorodą, ar net kelias, į jūsų interneto svetainę
-
Tarnauja kaip tiesioginė jūsų veiklos reklama
Specializuotiems leidiniams
- Interviu žurnale ar kitame leidinyje padeda žmonėms geriau jus pažinti
- Stprina asmens prekės ženklą
- Augina populiarumą
- Skatina pasidomėti jumis ir jūsų įmone bei veikla
- Didina pasitikėjimą jūsų kompetencija

Kuo verslui naudingas straipsnių rašymas
Vis dar abejojantiems ar tikrai įmonės veiklai būtina rašyti straipsnius, drąsiai sakome – būtina. Straipsniai reikalingi tam, kad internete reklamuotų jūsų verslą.
Tai labai patogu, nes atitinkamai pagal tam tikrus reikalavimus parašytą straipsnį galite publikuoti ne vienoje informacijos platformoje, kurioje jis bus pastebėtas:
- savo įmonės tinklaraštyje;
- įmonės naujienų skyrelyje;
- specialiuose straipsnių kataloguose;
- kitų autorių rašomuose tinklaraščiuose ir puslapiuose;
- įvairiuose forumuose;
- socialiniuose tinkluose;
- ir t. t.

straipsnių viešinimas žiniasklaidoje
Kokybiškus straipsnius apie jūsų veiklą ir pasiekimus galima pasiūlyti interneto žiniasklaidai – šalies arba regioniniai portalai išspausdina straipsnius, kurie jums gali pasitarnauti kaip reklama. Tokie straipsniai padidina veiklos žinomumą, taip pat padeda pagerinti pozicijas paieškos sistemose, o svarbiausia tai, kad į įmonės svetainę atveda papildomą lankytojų srautą.
Interneto paieškos sistemose (Google, Bing, Yahoo, Yandex ir kt.) aukštus reitingus užima svetainės, kuriose turinys ilgai „neužsistovi“, o yra dažnai ir reguliariai atnaujinamas. Jei jūs savo svetainę užpildėte turiniu ir palikote taip visam laikui, nenustebkite, kad laikui bėgant jos populiarumas sumažės. Todėl siekiant įtikti tiek paieškos sistemoms, tiek reikliems klientams, nevenkite savo veiklos populiarinti rašydami bei publikuodami straipsnius.
Straipsnių įvairovė – kaip žinoti kur, kuris tinka
Kaip jau supratote, straipsnių rašymas neapsiriboja vienu parašytu tekstu, kurį galima talpinti kur tik geidžia širdis. Išskiriamos 5 pagrindinės straipsnių rūšys, atliekančios tam tikras, tik joms skirtas funkcijas:
- straipsniai įmonių svetainių tinklaraščiams („Blog“ puslapiui);
- straipsniai tinklaraščiams;
- SEO straipsniai, skirti išoriniam ir vidiniam SEO;
- straipsniai naujienų portalams;
- pranešimai spaudai.
Visi išvardinti straipsniai turi būti unikalūs, naudingi skaitytojui bei rašomi atsižvelgiant į tam tikrus reikalavimus. Kitu atveju jie nesuteiks jūsų verslui reikiamos naudos.
Straipsnių rašymas – tai turinio rinkodara, o pasinaudoję jos teikiamomis galimybėmis neabejotinai:
- užtikrinsite geresnį savo verslo matomumą;
- sukursite glaudesnį ryšį su tiksline auditorija;
- padidinsite verslo ar prekės ženklo žinomumą ir populiarumą;
- sustiprinsite autoritetą tikslinėje rinkoje;
- pelnysite didesnį vartotojų pasitikėjimą;
- padidinsite esamų klientų lojalumą;
- suformuosite savo, kaip ekspertų, įvaizdį;
- pritrauksite daugiau naujų lankytojų;
- pagerinsite pardavimus;
- padidinsite socialinį atsaką.
Kitaip tariant – sukursite tikrai didelę pridėtinę vertę savo verslui.
Kiek kainuoja straipsnių rašymas ir kainą nulemiantys pagrindiniai kriterijai
Prieš užsakant straipsnį, neužtenka vien sugalvoti, kad reikia straipsnio. Būtina pagalvoti, kokiu tikslu jį ketinate publikuoti – ar siekdami sudominti naujus klientus, ar pagerinti pardavimus, tapti žinomesni. O gal turite kitokių priežasčių bei tikslų? Vertėtų įsidėmėti ir tai, kad pigus ir prastai parašytas straipsnis nesuteiks siekiamos naudos. Gali nutikti net priešingai – nekokybiškas straipsnis sugadins jūsų reputaciją, atbaidys klientus ar net pakenks verslo plėtrai. Todėl nesistenkite straipsniais užpildyti tuščios erdvės ir publikuoti juos tik dėl to, kad „reikia“. Investavę į kokybiškas straipsnių rašymo paslaugas, neabejotinai gausite efektyvų grįžtamąjį ryšį, kuris padidins jūsų verslo vertę.
Na, o kalbant apie tai, kas nulemia straipsnių rašymo kainą, tai:
- straipsnio kokybė;
- straipsnio rūšis;
- straipsnio apimtis;
- temos sudėtingumas;
- kūrėjo kompetencija bei darbo patirtis.
Straipsnio kokybė atspindi jūsų poreikį turinio marketingui. Kaip ir minėta prieš tai, straipsniai gali būti skirti tik tuščiai erdvei užpildyti turiniu – tiesiog todėl, kad taip daro visi, tačiau mažai gilinantis į naudas bei galimybes. Gali būti ir vidutiniai – tekstas informatyvus, unikalus, tačiau sausas ir nepatrauklus skaitytojui. Arba galimas ir trečias variantas – kokybiškas, informatyvus, unikalus ir kūrybiškas turinys. Tokie „skanūs“ tekstai „suvalgomi“ greitai ir pasigardžiuojant.
Straipsnio rūšis taip pat turi įtakos kainai. Rūšis išvardinome aukščiau pateiktoje lentelėje, tad galite susipažinti ir išsigryninti pagal savo poreikį.
Straipsnio apimtis nusako žodžių ar spaudos ženklų kiekį straipsnyje, tačiau tai tik sudėtinė kainos dalis. Vienodos apimties, bet skirtingos rūšies straipsnių kainos skiriasi. Tad nieko keisto, kad, pavyzdžiui, už 400 ž. apimties pranešimą spaudai ir tokios pat apimties SEO tekstą sumokėsite skirtingai.
Temos sudėtingumas nulemia įdedamo darbo sudėtingumą bei atlikimo terminus. Sudėtingiausios techninės srities temos, kadangi jos reikalauja tikslumo, analizės, faktų, detalių, tikslių pavadinimų, bendradarbiavimo su straipsnio užsakovu derinant detales ir pan. Todėl ties tokiomis temomis užtrunkama gerokai ilgiau nei rašant apie madą, grožį, įvairias paslaugas, buitį, gyvūnus, augalus ir t. t.
Kūrėjo kompetencija ir darbo patirtis reiškia, kad už tai taip pat reikės susimokėti. Jei bijote, kad reikės mokėti už „brand‘ą“, nurimkite, kelerių metų patirtį sukaupęs profesionalus rašytojas tikrai įsigilins į jūsų poreikius, išsiaiškins lūkesčius ir pateiks kokybišką rezultatą.
Dvejojate ir nežinote ko jums reikia?
Susisiekite ir leiskite jums padėti.
Straipsnių rašymas ir viešinimas – svarbi įmonės rinkodaros dalis.