Kaip dažnai jums tenka nusivilti, kai paspaudus ant socialinėje erdvėje paskelbtos akcijos pamatote štai tokį užrašą? Na taip, suprantama, galbūt prekes greitai išgraibstė ir parduotuvės valdytojai tiesiog nespėjo visko sužiūrėti ir sutvarkyti. Taip, suprantama, jei tai nutinka retkarčiais. Tada galima šiek tiek nusivilti, pabambėti, bet numoti ranka ir keliauti toliau ieškoti reikiamos prekės.

Deja, tokių niekur nevedančių nuorodų pastaruoju metu pasitaiko vis dažniau. Interneto erdvėje akis vilioja ryškios reklamos, skelbiamos akcijos, vykstantys išpardavimai, tačiau bandant patekti į puslapį ir pažiūrėti ar net įsigyti prekę, klientą pasitinka štai toks nedraugiškas pranešimas.

Žinoma, džiugu, kad jūsų prekė tokia paklausi, jog ją akimirksniu išgraibstė, o atsargų pasipildyti nespėjote. Tai tikrai nieko blogo ar nusikalstamo. Tačiau čia slypi toks mažutis niuansas – kam laikyti akciją prekei, kurios nėra? Toks reiškinys tikrai nepradžiugins jūsų potencialių pirkėjų, kurie džiugiai atsidarę akcijos nuorodą, pamatys ten švelniai tariant „špygą“.

Sakote, kad tai žmogiškas faktorius? Bet kam gali pasitaikyti? Na taip, gali. Niekas nesiginčija. Tačiau masinės gausos, vartojimo ir informacijos srauto apakinti nūdienos klientai į tokius „žmogiškus faktorius“ žiūri gana nepalankiai ir kritiškai. Šiandieninis vartotojas nėra atlaidus, kadangi jis gali nueiti bet kur ir įsigyti bet ką. O kodėl ne pas jus? Ogi todėl, kad pas jus paskelbta „apgaulinga akcija“. Taip, tiesiog žmogiškai, be jokio pykčio ar išankstinio nusiteikimo, jūsų potencialus pirkėjas ateityje aplenks jūsų el. parduotuvę. Nes gal nė patys neįtardami jūs jį „apgavote“, „suviliojote“ ir palikote tuščiomis rankomis. O tai nėra labai gražu.

Todėl, jei matote, kad nespėsite pasirūpinti prekių papildymu, pasistenkite pasirūpinti sustabdyti akciją iki tol, kol asortimente atsiras reikiamas daiktas. Taip ne tik įgysite sąžiningo pardavėjo įvaizdį, bet ir įgysite pasitikėjimą. Na, o pasitikėjimas privilioja daugiau pirkėjų.

Parengė Rasa Banelė