Tokia tad yra paprasta tiesa, siekiant pritraukti daugiau pirkėjų į savo el. parduotuvę ar klientų į savo paslaugų puslapį.

Deja, norint padidinti prekybą, vien tik profesionaliai sukurto svetainės dizaino bei profesionalių prekių nuotraukų nepakaks. Ne ką mažiau svarbu išsamiai ir kokybiškai aprašyti parduodamas prekes ar teikiamas paslaugas. Gerai parengti prekių bei paslaugų aprašymai sukurs pasitikėjimą jūsų el. parduotuve ir augins pardavimus.

O kas tas geras prekės aprašymas?

Ilgai buvo manoma, dar ir šiandien kai kurie teigia, jog užtenka tik sukelti pagrindines prekių savybes, tokias, kaip dydis, svoris, spalva, sudėtis. To pirkėjui visiškai pakaks. Daugelis vis dar tvirtina, jog ilgų prekių aprašymų niekas neskaito, niekam tai neįdomu ir pan.

Tačiau tai nėra tiesa. Šiandieniniai vartotojai išlepinti informacijos pasiūlos bei pasirinkimų gausos. Tad jiems ne mažiau nei įsigytos prekės ar paslaugos, reikia ir emocijos. Klientams malonu žinoti, kad jais rūpinamasi, kad stengiamasi tenkinti jų poreikius bei atkreipiamas dėmesys į jų norus ir pageidavimus. Todėl jūsų el. parduotuvėje užtikę ilgą ir išsamų prekės aprašymą, jie tikrai neišsigąs ir nepabėgs. Ypač jei su tuo prekės aprašymu susiesite dar kokią nors istoriją, patirtį ar nutikimą.

Iš ko susideda kokybiškas prekės aprašymas?

Kokybiškas prekės aprašymas susideda iš:

  • techninių specifikacijų išdėstymo;
  • emocinės dalies;
  • ir SEO.

Na, o dabar panagrinėkime kiekvieną iš jų.

Techninės prekių specifikacijos būtinos kiekvienam aprašymui, ypač prekiaujant elektronikos prekėmis. Tačiau jas parengti gana paprasta. Tereikia išvardinti gamintojo nurodymus ir panašiai.

Visai kas kita emocinė dalis, kuri skatina vartotoją įsigyti prekę ar paslaugą. Čia jau reikia pasitelkti išmonę ir net atlikti savo potencialių pirkėjų grupės tyrimą. Geriausia jei patys sau užduosite šiuos, žemiau išvardintus, klausimus.

  • Kam (kokiai vartotojų grupei) skirta jūsų parduodama prekė ar teikiama paslauga?
  • Kokia pagrindinė problema, kurią jūsų siūloma prekė padės išspręsti klientui?
  • Kaip prekė išspręs šią problemą?
  • Kaip šią prekę galima derinti su kitais daiktais, kuriuos pirkėjas naudoja savo aplinkoje?

Atsakius į šiuos klausimus, parengti kokybišką prekės aprašymą bus gerokai lengviau, todėl, kad geras prekės aprašymas – tai istorija, kurioje pasakojama apie konkrečią problemą ir kaip konkretus produktas padeda ją išspręsti.

Na ir žinoma, nereikėtų pamiršti SEO dalies. Todėl, kad SEO arba kitaip (Search Engine Optimization) – tai neatsiejama ir gyvybiškai svarbi elektroninio verslo dalis. SEO padeda vartotojams greičiau ir lengviau jus rasti interneto platybėse. Atlikus raktinių žodžių tyrimą ir tuos žodžius pritaikius prekių aprašymuose, jūs turėsite neatremiamą būdą pirkėjams pritraukti.

Apibendrinant galima pasakyti – pažinkite savo pirkėją, sukurkite tik jam pritaikytą istoriją ir džiaukitės augančiais pardavimais.

Parengė Rasa Banelė