„Žmonės pamirš, ką sakei ir ką darei, bet niekada nepamirš, kaip privertei juos jaustis.“ – Maya Angelou.

Ir tai yra tikra tiesa. Jei norite parduoti daugiau prekių bei paslaugų, turite padėti žmonėms jaustis gerai. Tai liečia ne tik kokybišką ir malonų aptarnavimą, bet ir jūsų interneto svetainės tekstus. Klausiate kuo paprasti tekstai susiję su jausmais? Paprasti niekuo, o gražiai pateikti susiję.

Jūsų svetainės tekstai gali pritraukti arba atbaidyti klientus

Kalbant apie tai, galvoje turime ne tik grubias klaidas. Kalbame apie sausus, faktais ir skaičiais perkrautus tekstus. Taip, norint parduoti prekę, jos specifikacijų aprašymas būtinas. Neapsieisite be ilgių, dydžių, pločių ir pan. Tačiau į visa tai galima įterpti ir įdomų, „skanų“, klientų dėmesį patraukiantį tekstą. Kitaip tariant, sukelkite žmonėms gerą emociją. 

Žmonėms patinka istorijos

Tiksliau sakant, tikrų žmonių, tikros istorijos. Tad užuot prie savo prekių ar paslaugų rašę vien tik faktus, papasakokite istoriją kaip ši prekė buvo pagaminta, kokią naudą suteiks klientui atlikta paslauga ir panašių dalykų, kurie klientams sukels norą pirkti.

Nereikia girtis, kokie esate šaunūs, kaip jums viskas puikiai sekasi ir t.t. Tai lankytojai ir patys supras, užsukę į jūsų svetainę ir pamatę, kokias emocijas sukelia joje pateikti tekstai.

Kas tos istorijos?

Jei skeptiškai keliate antakį manydami, kad istorija privalo prasidėti žodžiais „Seniai seniai…“, „Gyveno kartą…“ ir panašiai, tai mes sakome, kad tikrai ne. Patikėsite ar ne, bet mes jums jau pasakojame istoriją apie tai, kaip jūs turėtumėte pasakoti istorijas.

Klientams nereikia iš piršto laužtų istorijų. Apgaulę jie greitai pajunta. Papasakokite jiems savo pačių patirtis. Nepabijokite būti atviri ir pamatysite, kad tai atsipirks su kaupu. Sukėlę žmonėms emociją, jūs įpareigosite sugrįžti vėl ir vėl, kad tą emociją pakartotų.

Bijote, kad nepavyks?

Dėl to reikėtų jaudintis mažiausiai. Kiekvienas jūsų tikrai turite savo unikalią istoriją, bet suprantama, kad ne kiekvienas gebate ją sklandžiai papasakoti. Tam ir esame mes, tekstų rašytojai. Mūsų paskirtis – jūsų unikalias istorijas transformuoti į sklandžius ir skaitytojui patrauklius tekstus.

„Nebūtina, jog tavo istorija būtų nuostabiausia pasaulyje. Kur kas svarbiau išmokti dalytis ja su kitais.“ – Amy Purdy

Parengė Rasa Banelė